سوت پایان را بزنید/باختم/




























هم سلولی...



سوت پایان را بزن

باختم به اشکی که در حسرت یک نگاهم بود

سوت پایان را بزن

باختم به غروری که سر تا پایم را گرفته بود

سوت پایان را بزن

باختم به گلی که تشنه رهایش کرده بودم

سوت پایان را بزن

باختم به اشک کودکی که در کنار خیابان با حسرت نگاهم میکرد

سوت پایان را بزن

باختم به دست هایی که منتظر حرارتی از من بود

سوت پایان را بزن

باختم به چشم های منتظر یک تنها

سوت پایان را بزن

باختم به بیماری که چشمش به در بود

سوت پایان را بزن

باختم به صورتی که منتظر یک نوازش کوچک بود

سوت پایان را بزن

باختم به دنیایی که پر بود از علف های هرز

سوت پایان را بزن

چون تمام دنیایش را من خراب کردم او که دنیایش را در من میدید



نظرات شما عزیزان:

زندگی
ساعت12:55---26 خرداد 1392
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟

زندگی
ساعت12:55---26 خرداد 1392
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟

زندگی
ساعت12:55---26 خرداد 1392
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟

زندگی
ساعت12:54---26 خرداد 1392
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟

زندگی
ساعت12:51---26 خرداد 1392
من تو وبت چرت گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظراتمو هم تائیید نکن.
نمیخوام امارم بره بالا.برای بقیه میره کافیه.من وبمو برای دل خودم درست کردم


زندگی
ساعت15:01---25 خرداد 1392
کی بر میگردی؟؟؟؟؟؟
موفق باشی


elham
ساعت10:23---25 خرداد 1392
سلااااااااااااااااااام عزیز دلم خوبی ؟؟؟؟؟ واقعا وب خوبو خفنی داری گلم پاسخ:بی خیال .ولی از اینکه تو وبم اومدی احترامت واجب.وبم اگه خوب باشه ولی عزیز خفنش زیادی بود.

زندگی
ساعت22:42---23 خرداد 1392
من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم

و به اندازه هر برق نگاهت نگران

تو به اندازه تنهایی من شاد بمان


زندگی
ساعت22:25---23 خرداد 1392
سلام خوبی؟/قهر نیستم فقط چند روز نتم قطع بود تازه وصل شده.ولی سرعتش خیلی اومده پایین.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + پنج شنبه 28 خرداد 1392 / 11:0 /
- Online Support by www.1abzar.com --->